F.A.Q

Sinds kort hebben wij een nieuw kassa systeem in de kantine, deze wordt geleverd door Counterpay. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaring met het nieuwe systeem is positief. Met de introductie van het nieuwe kassa systeem introduceren wij ook The Hookers Clubcard. Met deze pas kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen in de kantine.

De clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar locatie, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Afrekenen in de kantine kan op drie manieren:

  • Met je gewone PIN-pas
  • Met je clubcard (met voldoende saldo)
  • Contant

Het opladen van de betaalpas kan:

  • Thuis met iDEAL (minimaal 10 euro)
  • In de kantine met je eigen bank PIN-pas (elk bedrag)

F.A.Q.

Hoe werkt betalen met de betaalpas?
Voor de administratieve afhandeling heeft RC Hoek van Holland een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportief. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de clubcard.

De clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je alleen bij ons afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de pas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere betaalpas.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Voor je met de Hookers clubcard kan betalen, dien je de clubcard betaalpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je betaalpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubcard?
Dat kan aan de bar in het clubhuis of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je betaalpas gezet. Om je clubcard via internet op te laden ga je naar mijnkniponline.nl en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal 10 euro en maximaal 150 euro zijn.

Kan ik met mijn clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je betaalpas kan alleen bij ons worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de betaalpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubcard@rchvh.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op de kassa getoond.  Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: clubcard@rchvh.nl.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je betaalpas zo snel mogelijk. Na inloggen op mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende betaalpas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je betaalpas.

Wat moet ik doen indien mijn betaalpas niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubcard@rchvh.nl.

Scroll naar boven